czwartek, 7 maja 2015

Ser Caciocavallo z Grilla



Ser Caciocavallo jest bardzo dobrze już rozpoznawalnym na naszym rynku włoskim serem podpuszczkowym. Ser w całości ma postać kuli w połowie przewiązanej zazwyczaj czerownym sznureczkiem. Sznureczek dzieli kulę na dwie mniejsze części, sznureczek służy też do przywiązania sera do drążka w czasie dojrzewania sera. 



Ten przepis został przeniesiony na nową stronę Tapenda.pl Aby przejść do całego przepisu. Kliknij TUTAJ


 Składniki 
  • caciocavallo- plater o grubości ok. 1,5 cm
  • pomidory koktajlowe- garść
  • krem octu balsamicznego- do smaku   

5 komentarzy:

  1. Pyszne. Lubię takie dania :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dla każdego grillowanego sera jestem na TAK! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne i apetyczne zdjęcia:-) Jak znajdę u nas ten ser, to będę próbować go tak zrobić:-) Do tej pory grillowałam tylko oscypka;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ser z tymi paseczkami wygląda przecudnie. Jeszcze go u siebie nie spotkałam, ale muszę go bacznie wypatrywać. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam takiego sera. Z grilla wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...