środa, 20 sierpnia 2014

Pieczony Bakłażan z Tartą Bułką





Pieczone warzywa z aromatyczną i chrupką posypką stanowią fantastyczny dodatek do dań min. grillowanych. Na przykład pieczone pomidory, cebula, cykoria oraz dzisiejszy przepis na pieczonego bakłażana polecamy szczególnie do dań mięsnych, z kolei delikatną pieczoną cukinię do dań rybnych.
 

Ten przepis został przeniesiony na nową stronę Tapenda.pl Aby przejść do całego przepisu. Kliknij TUTAJ



Składniki:
  • bakłażan- 1 sztuka
  • tarta bułka- kilka łyżek wg potrzeb
  • oliwa EV- kilka łyżek wg potrzeb
  • natka pietruszki, świeża lub mrożona- 1 łyżeczka
  • sól i czarny mielony pieprz- do smaku
Smacznego !

7 komentarzy:

  1. BAKŁAŻAN ?!? biorę w ciemno ;)
    Miałam okazję jeść wersje gruzińską....też poezja!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gruzińskiego bakłażana też bym wzięła w ciemno. Gruzini znają się na gotowaniu !

      Pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  2. Pyszne:-)! A ja każdego biorę w ciemno - bakłażana naturalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i na pewno smaczne. Zapraszam do dodania przepisu do mojej akcji Warzywa psiankowate 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam ale to musi być pyszne. Z chęcią wypróbuje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chętnie się poczęstuję, dla mnie ta potrawa wystarczy za obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na przystawkę na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...